onsdag 10 juni 2009

En överraskning.

Idag efter pontusbadet så ringde jag mamma att hon skulle möta mig, ja det var ju klart att hon gjorde.
På vägen hem så berättade mamma att min kusin Emelie var hemma hos oss.
En stund efter så slog jag vad med Magnus att mamma skulle skjutsa mig till skolan imorgon men mamma skrattade för sig sälv, jag frågade varför skrattar du.
Då sa Magnus om du letar i rätt rum så ser du den, ja jag såg den när jag var framme.
Det var en ny cykel jag blev jätteglad sen gick jag tillbaka och jag har slagit vad och då gör jag det, men jag längtar till imorgon för då får jag äntligen cykla på min nya cykel.

2 kommentarer:

  1. Vad kul att du blev så glad över cykeln. Och glöm inte att Mange är skyldig dig en tia, för han förlorade i vadet. Puss mamma.

    SvaraRadera
  2. Jajamen det ar jag redan sackt men han sejer som vanlit slog vi av om en tia det kom inte jag i håg.

    SvaraRadera